Bestellen »Service level agreement (SLA)

Service Level Agreement (SLA)

Verzeker de beschikbaarheid van uw website en applicatie tot 100% uptime!

ExactHost Service Level Agreements

In combinatie met beheerwerkzaamheden kunt u kiezen uit vier Service Level Agreements (SLA’s).
Hiermee verplichten wij onszelf uw websites en applicaties beschikbaar te houden.

SLA Bronze € 29,00 p/m

exacthost bronzesla

Voor organisaties die in het weekend en op feestdagen een beroep op onze hosting experts willen kunnen doen.

Service window: 7x24x365
Responstijd tijdens kantooruren: 2 uur
Responstijd buiten kantooruren: 3 uur

Meer informatie

SLA Silver € 59,00 p/m

exacthost silver sla

Voor organisaties waarbij de beschikbaarheid van de websites of applicaties buitengewone prioriteit heeft.

Service window: 7x24x365
Responstijd tijdens kantooruren: 1 uur
Responstijd buiten kantooruren: 2 uur

Meer informatie

SLA Gold € 89,00 p/m

exacthost gold sla

Voor organisaties die voor continuïteit extreem afhankelijk zijn van de beschikbaarheid van de servers, websites of applicaties, en de hoogst mogelijke commitment verwachten aan technisch support van onze hosting experts.

Service window: 7x24x365
Responstijd tijdens kantooruren: 30 minuten
Responstijd buiten kantooruren: 1 uur
Voorzien van 99,99% uptime garantie

Meer informatie

SLA Platinum € 119,00 p/m

exacthost Platinum sla

Voor organisaties die voor continuïteit extreem afhankelijk zijn van de beschikbaarheid van de servers, websites of applicaties, en de hoogst mogelijke commitment verwachten aan technisch support van onze hosting experts.

Service window: 7x24x365
Responstijd tijdens kantooruren: 5 minuten
Responstijd buiten kantooruren: 15 minuten
Voorzien van 100% uptime garantie

Meer informatie

Copyright © 2002-2016 ExactHost

  • Microsoft Partner
  • SIDN Nederland
  • Dell Nederland
Alle prijzen zijn exclusief 21% BTW

Heeft u een vraag?

Nederland: 070 - 388 77 11
België: 03 - 808 52 80
ExactHost Twitter ExactHost Facebook ExactHost Google+